Jij begint het te snappenquote:Op dinsdag 2 november 2004 23:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ah,
Ollie heeft de vrouw weer nieuw leven ingeblazen, zie ik.
Daar was ik al bang voor....quote:Op woensdag 3 november 2004 00:00 schreef OllieA het volgende:
[..]
Klimmt of Renoir roepen juich ik in het algemeen toe. In dit specifieke geval echter...
Gaaaaaaaaajus! Je negeert iets....quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:51 schreef Gajus het volgende:
[..]
Protest: regels zijn altijd generiek en nooit specifiek (in dit geval persoonlijk).
Alternatieve regel: degene die het goede antwoord geeft, krijgt gedurende een half uur de mogelijkheid een nieuwe opgave te posten; na het verstrijken van dat halve uur mag ieder ander een nieuwe opgave posten.
Slaap lekker, AR.quote:Op woensdag 3 november 2004 00:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor....
Dan vrees ik dat ik jullie ga verlaten, maar niet voordat ik jullie allemaal een welgemeend weltrusten toewens![]()
Dag lieve mensen!!![]()
Wat is er toch aan de hand, Callas? Zo af en toe snap ik er geen zak meer van, die communicatie hier.quote:Op woensdag 3 november 2004 00:06 schreef Callas het volgende:
[..]
Gaaaaaaaaajus! Je negeert iets....
Gajus zwijgt als het graf ... (noblesse oblige)quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:44 schreef Callas het volgende:
Oh, het feit dat jij je handen wast in onschuld is net zo veelzeggend als ontkennen dat je schuilgaat achter Callasfreak Yves Montand.
Welterusten AR.quote:Op woensdag 3 november 2004 00:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor....
Dan vrees ik dat ik jullie ga verlaten, maar niet voordat ik jullie allemaal een welgemeend weltrusten toewens![]()
Dag lieve mensen!!![]()
Ik ben toegetreden tot de echte Fok!kers met mijn 2000 posts.quote:Op woensdag 3 november 2004 00:06 schreef Callas het volgende:
Gaaaaaaaaajus! Je negeert iets....
Ik slaap ook nog niet, maar ik ga NU wel m'n computer uitzettenquote:Op woensdag 3 november 2004 00:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je neemt dat "ik ga nooit voor 12 uur slapen" wel érg letterlijk, AR.
Afijn, een Welgemeend Welterusten!.
Onderbuikgevoelens, ofzo.quote:Op woensdag 3 november 2004 00:07 schreef OllieA het volgende:
[..]
Wat is er toch aan de hand, Callas? Zo af en toe snap ik er geen zak meer van, die communicatie hier.
AR droom maar over mooi beschilderde automobielen, welterusten ...quote:Op woensdag 3 november 2004 00:10 schreef Automatic_Rock het volgende:
weltrusten iedereen
Zullen we dan gewoon gaan zeveren over Coltrane?quote:Op woensdag 3 november 2004 00:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Onderbuikgevoelens, ofzo.
Ik weet het ook niet, Ollie.
Evenmin het antwoord op die opgave.
Och Ollie, er zijn mensen die hele nare onrechtvaardige dingen doen, dat bleek vandaag maar eens te meer.quote:Op woensdag 3 november 2004 00:07 schreef OllieA het volgende:
[..]
Wat is er toch aan de hand, Callas? Zo af en toe snap ik er geen zak meer van, die communicatie hier.
Ik heb em al opstaan. Je moet wat doen om in een goed humeur te blijven. Godferdegodfer. (excuseer)quote:Op woensdag 3 november 2004 00:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ga 'm gewoon nu opzetten!
Ha! Waarom ook niet!
Alleen wanneer slapeloosheid mij daartoe dwingt.quote:Op woensdag 3 november 2004 00:17 schreef Callas het volgende:
[..]
Och Ollie, er zijn mensen die hele nare onrechtvaardige dingen doen, dat bleek vandaag maar eens te meer.
Wat anders dan maar, ga jij nog vannacht de verkiezingen volgen?
Waaruit zou dit dan blijken ???quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:48 schreef Ryan3 het volgende:
... En hoezo dacht jij dat de Fok!Callas ter ziele was gegaan???
Coltrane helpt.quote:Op woensdag 3 november 2004 00:21 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik heb em al opstaan. Je moet wat doen om in een goed humeur te blijven. Godferdegodfer. (excuseer)
Correctie: Coltrane helpt mij.quote:Op woensdag 3 november 2004 00:25 schreef OllieA het volgende:
Eigenlijk is die Coltrane veel te vrolijk...
Waarom zou jij ergens over je handen in onschuld wassen??? Is ons dan wat aangedaan volgens jou??? En tussen ons die photo van Callas leek mij een bidprentje of angehörig. Je bent RK dus je weet wat dan gebeurd is met het object der discussie... Strikes me as odd dat jij het hebt over het je handen wassen in onschuld als reactie op een neutrale opmerking van C.quote:Op woensdag 3 november 2004 00:23 schreef Gajus het volgende:
[..]
Waaruit zou dit dan blijken ???
Nogmaals - maar nu in alle ernst - ik snap hier niets van.
Kijk, ik wist dat ik op je kon rekenen.quote:Op woensdag 3 november 2004 00:28 schreef Gajus het volgende:
Ollie, jouw opgave lijkt mij het werk van één van de zeven grondleggers van de Brotherhood.
Tja, dat kunnen we jou niet uitleggen, want je hebt geen valide emailadres in je profiel staan hè...quote:Op woensdag 3 november 2004 00:31 schreef OllieA het volgende:
[..]
Kijk, ik wist dat ik op je kon rekenen.
Maar wat is dat nou voor gedoe tussen jou en Callas. Kan je daar niet even verheldering in brengen? Of heb je klonen die nare dingen doen? Hoe zit dat nou?
Dat is regen.quote:Op woensdag 3 november 2004 00:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kijk! Het sneeuwt!
Wordt het misschien toch nog een witte kerstmis...
Zucht...
Tja, en dat is dus heel raar, want mijn email-adres is simpelweg olliea@home.nl, en in mijn profiel staat dat dat zichtbaar mag zijn, maar repique kan er blijkbaar niet mee over weg.quote:Op woensdag 3 november 2004 00:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tja, dat kunnen we jou niet uitleggen, want je hebt geen valide emailadres in je profiel staan hè...
Ik heb jou lang geleden al eens geprobeerd te mailen en toen werkte je mail iig niet...quote:Op woensdag 3 november 2004 00:43 schreef OllieA het volgende:
[..]
Tja, en dat is dus heel raar, want mijn email-adres is simpelweg olliea@home.nl, en in mijn profiel staat dat dat zichtbaar mag zijn, maar repique kan er blijkbaar niet mee over weg.
Als het lang geleden is kan dat kloppen, want toen had ik een of andere hotmailkloon als dinges voor Fok. En dat werkte niet best. Maar waarom replique een @home account niet pikt, dat snap ik niet.quote:Op woensdag 3 november 2004 00:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb jou lang geleden al eens geprobeerd te mailen en toen werkte je mail iig niet...
Okee, dan legt C. dat wel even uit.quote:Op woensdag 3 november 2004 00:46 schreef OllieA het volgende:
[..]
Als het lang geleden is kan dat kloppen, want toen had ik een of andere hotmailkloon als dinges voor Fok. En dat werkte niet best. Maar waarom replique een @home account niet pikt, dat snap ik niet.
Dat bevestigt niet even dan???quote:Op woensdag 3 november 2004 00:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb Ollie wel eens een mailtje gestuurd,
maar of ie ook aangekomen is durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Ik had jou een beterschapsdinges gestuurd, en jouw reactie is zeker aangekomen, maar we blijven niet aan het bevestigen natuurlijkquote:Op woensdag 3 november 2004 00:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb Ollie wel eens een mailtje gestuurd,
maar of ie ook aangekomen is durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Ik ben geen Dat, lummel!quote:Op woensdag 3 november 2004 00:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat bevestigt niet even dan???
1 bevestiginkje en het eind is al zoek??? Je bent toch geen extremist hè, Ollie???quote:Op woensdag 3 november 2004 00:51 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik had jou een beterschapsdinges gestuurd, en jouw reactie is zeker aangekomen, maar we blijven niet aan het bevestigen natuurlijkDan is het end zoek
Dat bevestigt hij dan niet even, bedoelde ik, lummel.quote:Op woensdag 3 november 2004 00:52 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik ben geen Dat, lummel!![]()
C. is een schone zaak.quote:Op woensdag 3 november 2004 00:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Geduld is een schone zaak, Ryan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |